Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



środa, 16 marca 2011

zatarty ślad.

siemaa. 
Dawno dosyć nic nie pisałam, więc trzeba coś sklecić. Właśnie piszę rozprawkę, tzn staram się pisać, ale mi się nie chce. Ostatnie dni mijały mi stosunkowo szybko i w towarzystwie dobrego humoru. W szkole wieele śmiechu, może to też dlatego mój humor jest taki dobry. Ten weekend będzie zwalony, w piątek na 16 do kościoła, więc tak ok 18 będę w domu, a w sobotę jeszcze do szkoły. jednym słowem masakra, ale damy radę.


Nie czaje wielu spraw ostatnimi czasy, nie ogarniam ludzi i tego co do mnie mówią. No cóż może to i lepiej, lepiej żebym mniej wiedziała, przynajmniej 'będzie mi się lepiej spało'. No to chyba na tyle dziś. 


Cześć.



Nasze serca pompują, krew a łzy są słone.

Brak komentarzy: