Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



poniedziałek, 23 stycznia 2012

.piękno otaczającego świata.

Cześć.
Staram się nadrabiać zaległości z racji tego, że mamy ferie i mam o wiele więcej czasu. Tak, jest ten upragniony dla mnie czas, no i oczywiście już świętowaliśmy rozpoczęcie ferii, no impreza była bajer. haaha. zarąbista ekipa i w ogóle fajny klimat. Humor mi przez te wszystkie pozytywne rzeczy dopisuje, o tak niedługo do Sylu albo ona do mnie, jeszcze nie wiadomo co i jak, ale damy radę, haha ! Uwielbiam to, a ta myśl jest w ogóle rozkoszna wręcz. No i jeszcze muszę oczywiście napisać jak było na łyżwach. Powiem, że jestem zadowolona, nawet bardzo, mimo tych wszystkich siniaków i obolałego tyłka, było zarąbiście. Tak, jest to oczywiście zasługa ludzi, którzy byli tam razem ze mną, pełno śmiechu i w ogóle, ale atmosfera świetna i świetnie też się bawiłam. Poniżej kilka fot. z wyjazdu, nie mam jeszcze wszystkich, ale zawsze to coś.;D







1 komentarz:

Sylwia pisze...

Jestem z Ciebie dumna ;*
Chcę już nockę z Tobą albo nawet dwie :***
Trzecie najlepsze <3 *marzyciel* ahahah ;D
<3