Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



piątek, 10 lutego 2012

zmiany.

Cześć.
Przez ten czas, w którym mnie tu nie było wiele się działo, czasu nie miałam za wiele żeby pisać, a chęci też nie były zbyt wielkie, ale cóż. Zmiany, które zaszły, hmm, powiedzmy, że nie były zbyt miłe, a na pewno były wielkim zaskoczeniem. Większość zna mój ból, bo na pewno byli w podobnych sytuacjach, ale nie o tym chcę napisać. Ból minie, prędzej czy później, a życie tak szybko nie mija, więc trzeba się cieszyć z tego co nam daje, a może da nam wiele interesujących i przyjaznych chwil, tak wiem nie może, a na pewno będą takie. Byłam w nostalgii, próbowałam w jakiś sposób to pojąć, ale nie doszłam do wielu wniosków, ale nie będę się tu za nic obwiniać, jeśli nie mam powodów. Teraz obudziła się we mnie ta siła, która nie pozwala przestać mi się uśmiechać, metoda ? Długie rozmowy z najbliższymi, muzyka poprawiająca nastrój, wyłączenie myślenia, o tak ! To ostatnie by wszystko wyjaśniało, ale nie, będę żyć i cieszyć się tym co mam, a mam cudownych przyjaciół, którzy w tych trudnych dniach nie dali mi się poddać, którzy znaleźli dla mnie czas o każdej porze, w chwili zwątpienia, uwielbiam ich i bardzo im dziękuje, to właśnie od nich bije ta siła, ten pozytywny stan, to wszystko dzięki nim, przyjaźń jest piękna, a miłość ? Miłość, tak oczywiście też, ale miłość jest krucha, ułamek, cienka granica dzieli  są od nienawiści, miłość minie, miłość daje wiele bólu, ale dlatego też jest tak piękna, bo to ona daje nam radość, w dorosłym życiu to ona skłoni nas do rodzicielstwa, a najważniejsze to z niej, z miłości my powstaliśmy. Szukamy tej jedynej, jesteśmy młodzi, staniemy jeszcze wiele razy nad przepaścią, ale zawsze w naszej pamięci zakodują się te dobre chwile, tak, te piękne. Trzeba patrzeć na życie z tego punktu, że coś się kończy, bu coś innego, może jeszcze piękniejszego się zacznie.

Jeszcze raz dziękuje Wam. ;*

Cześć.;)

Życie ma najlepszy smak,
Gdy zaskakuje nas.;)


1 komentarz:

Sylwia pisze...

Lubię to zdjęcie, a Ciebie uwielbiam :*****
Ty wiesz, co ja o tym wszystkim myślę... ;*
Trzeba być silnym, o tak !