Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



wtorek, 24 kwietnia 2012

wiara w człowieka.

Cześć, nienawidzę tego jak dłuższy czas mnie tu nie ma, bo później ciężko mi skleić jakiekolwiek słowa. Ostatnio za cholere wolnego czasu nie mogłam złapać, fuck. Zaniedbałam trochę co niektóre sprawy, ale już nadrabiam. Dziś przeżyłam tą głupią, próbną mature z polaka, oł jea, jestem z siebie dumna, haha. Jutro i czwartek wolny od szkoły, piątek też na lajcie iiiii długi weekend, UWIELBIAM TO ! <3. Zobacze sie z Mała, pięknie, pięknie, pięknie.;*

Człowiek. Jak łatwo w oczach drugiego potrafi być znienawidzony, przekreślony nawet już na samym starcie. Z jaką łatwością przychodzi nam ranienie naszych najbliższych, tych na których nam najbardziej zależy. Człowiek skrywa w sobie wiele cech, wiele pięknych uczuć. Dlaczego więc tak łatwo się poddaje? Dlaczego wierzy pozornie znajomej osobie, a nie tej, z którą go wiele łączy? Te pytania i wiele innych pozostają wciąż bez odpowiedzi w mojej głowie. Nie potrafię zrozumieć, dlaczego dopiero w  tych złych chwilach dowiadujemy się, jaki jest ten drugi człowiek. Człowiek się nie zmienia, człowiek wyrabia sobie charakter, cechy obronne przed światem i ludźmi. Z każdym rozczarowaniem jest bardziej zamknięty w sobie, przestaje ufać ludziom. W swojej samotni zamyka swoje uczucia, nie wypuszcza ich na światło dzienne. Boi się. Czego ? Odrzucenia, cierpienia, rozczarować, boi się, że kolejny raz sie zawiedzie.Tak łatwo jest stracić zaufanie, na które sie tak długo pracuje, tak łatwo stracić miłość, która tak wiele nasz kosztuje, kosztuje nas wielu wyrzeczeń, kompromisów. Dlaczego tak trudno jest zatrzymać te chwile, które są dla nas ważne. Jak ciężko jest utrzymać porządek w życiu, a z jaką łatwością sami zaprowadzamy w nim chaos, komplikujemy sobie życie. 

Lekki chaos. 



` Są takie chwile w życiu, kiedy wszystko zamiera i słyszymy tylko bicie własnego serca. Trzeba się wsłuchać w ten odgłos, żeby zrozumieć, co nasze serce mówi.`  - Sarah Dessen

1 komentarz:

Sylwia pisze...

Dons <3 Dons <3 Dons < 3. My nie będziemy się zamykać w sobie, bo jedna drugiej nie zawiedzie ! <3