Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



wtorek, 13 marca 2012

ogarnij ten system. < 3

Siema, siema.:D
Miałam już w sobote napisać coś, ale przez pewne osoby, które odwiedziły mnie nie mogłam, ale żeby nie było, nie wypominam im tego.ha ha. No weekend ogólnie spędziłam baardzo wesoło, w piątek nas do Rynku wywiało, ha ha, mimo wielu kilometrów nie narzekałam. Sobota, jak już wcześniej wspominałam, w miłym gronie spędzona, i ta głupia piosenka ! . Niedziela, w którą miałam się uczyć, tak, taak już to widać, spędzona po części u Marty. 'Horror z wami to komedia'<3. Nie no przy Was to ja się zgorszę, dzieci moje drogie. Tak nie chronologicznie opisuje, ale co tam. W czwartek z Dziewczynami podbijałyśmy Las Vegas. Zdjęcia będę miała w czwartek, to coś dodam.
Weekend już praktycznie zaplanowany, tylko teraz mam nadzieję, że wszystko wypali tak jakbym chciała. Byłoby cudownie.;*


Swego czasu moje życie stanęło w miejscu, zagubiłam się, nie wiedziałam, w którym kierunku mam iść. Serce kierowało mnie w starym kierunku, nie chciało zmiany, trzymało się jednej obranej ścieżki. Uczucia momentami brały gór4e nad rozsądkiem. Jednak dziś powiedziałam sobie dość ! Zmieniłam kierunek, nie do końca wiem czy dobrą ścieżkę wybrałam, nie wiem dokąd ona mnie zaprowadzi, ale wiem jedno będzie to lepsza ścieżka, niż ta, którą kroczyłam dotychczas. Zapewne i na niej spotka mnie wiele rozczarowań, ale nie będę się poddawać, zawsze jest szansa na zmienienie kierunku, na zaczęcie wszystkiego od początku, przecież życie biegnie dalej, a ja chcę dotrzymać mu tępa. Nie można pogrążać się w przeszłości, która nie wróci, dociekać dlaczego tak się stało, jaki popełniło się błąd. Siła do niczego nie dojdziesz, na wszystko potrzeba czasu, wszystko jest zapisane w kartach naszego żywota, nie zmienimy tego choćbyśmy chcieli. Jak denne byłoby życie bez porażek, jak mało wiedzielibyśmy wtedy o świecie, a co najważniejsze nie docenialibyśmy tego co mamy, szczęście byłoby tylko pozorem, a nie na tym nam przecież zależy. Szukam prawdziwego szczęście, wiem, że nie znajdę go zbyt szybko, ale podejmę każda próbę, by tego dokonać.;*

Kimś jestem kto potrafi kochać, nienawidzić życie
Dawno wracam stamtąd gdzie ty dopiero idziesz

1 komentarz:

Sylwia pisze...

Weeeź ja i tak Cię podziwiam ,że sobie jakoś to wszystko ogarniasz i żyjesz, uhuhuh <3 Dumna jestem z Ciebie, Bejb. Mam nadzieję, że teraz będziesz miała coraz więcej siły i coraz więcej światła na swojej ścieżce, fucking idiotów ! :D
<33 ;***