Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



czwartek, 17 lutego 2011

niebanalne. kochane < 3

tak więc, aż nie możliwe, ale tak to się dzieje naprawdę.. to już trzeci post dziś.;d łoł alem się rozszalała xd;d ale to dlatego, że do napisania mojego ostatniego dziś postu natchnęła mnie Sylwia, pseudonim: Mała < 3. Syllu < 3. Sylon < 3. Sylwioch < 3. Zgred < 3. ale najlepiej mówić na nią Sylwia wtedy focha nie strzeli.;D


Jesteś cudowna normalnie. < 3
Przyjaźń, to zjawisko jest nie do opisania. Więź, która tak silnie potrafi związać ludzi. Nie da jej się tak łatwo przerwać, o ile w ogóle się da. Wsparcie, które jest bezgraniczne. Troska, której nic nie przeważy. Zaufanie, którego nie da się zepsuć. Uczucie, więź o stokroć silniejsza od miłości. Przyjaźń to coś co łączy ludzi na zawsze, mimo że są od siebie oddaleni o kilka, kilkanaście, czy kilkaset kilometrów. Coś co łączy ludzi na dobre i na złe. Jest to dar, najlepsze co może spotkać człowieka. Prawdziwa przyjaźń nie zdarza się często ja mam to szczęście, bo mam Ciebie. Sylwia < 3.

bo powiedziałaś, że jest mega < 3
Dla Ciebie < 3

A ja kocham Cię wiesz, jeszcze nieraz to powtórzę. < 3

Brak komentarzy: