Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



poniedziałek, 20 grudnia 2010

; **

Cześć.;*
Wczoraj nie miałam czasu dodać posta, bo jak wróciłam z kościoła, to musiałam się uczyć, a później poszłam z Pauliną i resztą ekipy robić żłobek.;P Humor mi dopisuje, pomalowałam włosy i mam tak praktycznie czarne, ale mi się bardzo podoba; ) W szkole też nie było źle, praca klasowa z historii nie była aż taka trudna, jutro jeszcze angol, ale to już luz.:P Czuję, że jutro zapowiada się fajny dzień;D haha;D


Głupia pełnia księżyca, spać w nocy nie mogę. ; / Wczoraj jak nie mogłam spać, to rozmyślałam nad tym wszystkim, jak to ludzie się zmieniają, a szczególnie nad tym jak ten czas szybko leci. Pamiętam jak z niektórymi osobami bawiłam się w piaskownicy, chowanego czy w naszych nie zapomnianych policjantów i złodziei. Cudowne czasy beztroskiego dzieciństwa. Zawsze nasza szóstka ja, Karol, Bartosz, Natalia, Paulina i Marta, nie zapomniane chwile.; ) Nigdy tego nie zapomnę, mam z tym tyle miłych wspomnień, a teraz? Teraz już się wszystko rozpada, starzejemy się, nie ma mowy o zabawach takich jak kiedyś, ale wspomnienia są i to się nie zmieni;*


Nie mam żadnego zdjęcia, które by pasowało do tych czasów, poszperam w albumie i może coś później dodam z tamtych lat. ;)





Możesz być, ja się nie pogniewam .; )

Brak komentarzy: