Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



wtorek, 28 grudnia 2010

Debilka < 3

Elo;*
Sylwia nalegała żebym napisała dla niej notkę, bo w końcu neta. Haaaa jaram się. Kurde mam pustkę w głowie i nie wiem co pisać. Dobra sprężam się. ;D Hymm.. dzień nawet, nawet, humor mam dobry o dziwo, powód hymm.. raczej nie ma konkretnego.Byłam dziś w L-k i kupiłam sobie kolczyki, bardzo mi się podobają<zakochany> .
Miała być notka dla Sylwii, więc chcę Ci powiedzieć, że bardzo Cię kocham i strasznie tęsknie. < 3 ale już za nie cały tydzień się zobaczymy. Aaaaa !;D Wiesz co do tych Twoich życzeń, przy składaniu opłatka, to może coś się spełni. haaah <3 Cieszyłabym się. ;D

Dobra notka nie jest długa, ale treściwa . Paaa ;*


Nie mogłam znaleźć naszego zdj. ; ( ;**


W pasjansie chwil .

1 komentarz:

Sylwia pisze...

Weeź, masz w łeb ta notka nie była taka jaką chciałam. :c ee, zawiodłam się . ;D I wiem, że się jarasz, że mam neta ;*. Ale wiesz co ? ;D Aż dziwne, bo ja też . ;D E, spełni się na pewno, bo moje życzenia mają taką moc, że na pewno się spełnią w końcu ja je składałam i one były ze szczerego serca ; * < 3. Bo wiesz chcę dla Ciebie jak najlepiej ;* E, ładne zdjęcie ; *
A my musimy iść na zdjęcia, bo już żadnych nie ma . ;D
Jebie Ci się no i mi się to za chwilę udzieli ;D. O ja, nie , nie , nie ;D Weeź, się ogar , bo mi się coś stanie, a potem Ty sobie pójdziesz i będzie zoonk ; *