Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



piątek, 17 grudnia 2010

4.

Cześć;*
No, no;D dzień jest świetny.;D mimo tego, że musiałam dziś iść do kościoła i marznąć, jest ok. :D byłam u Justyny się naśmiałam.;D ale fajnie było, fajnie;P w szkole też nie było źle.Testy z angola, no nie były najgorsze, to były testy klasowe dosłownie;D;D ogólnie dziś w szkole było dużo śmiechu, najwięcej przed polakiem, godziną wychowawczą i biologią.;D wady i zalety kogoś .  ha ha ;D;D Humor mam bardzo dobry.;D plany na sylwestra się pozmieniały, ale chyba są jeszcze lepsze.;D ale wszystko się jeszcze może pozmieniać.;P mamy jeszcze przecież dużo czasu.:D ha ! jeszcze tylko 2 dni i wigilia, o ja jaram się tym.;D ha ha;D

; *** 


"Krytykuj przyjaciela w cztery oczy, a chwal przy świadkach"
          - Leonardo da Vinci                                              

Brak komentarzy: