Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



niedziela, 2 stycznia 2011

14.

Cześć.
Sylwester pełen wrażeń i tych dobrych i tych złych.. ale nie ma zbytniej tragedii. Nowy rok masakra. Byłam 'chora' cały dzień. Masakra. Wczoraj wieczorem byłam też u Justyny, która czuła się nawet gorzej niż ja, jadłyśmy pizze, było śmiesznie.;D



Dziękuje, dziękuje, dziękuje. < 3 Wiem, że na Tobie zawsze mogę polegać i mi zawsze doradzisz. Jesteś najcudowniejszą przyjaciółką, kocham Cię . Tobie mogę zaufać i nigdy nie zdradzisz żadnych moich tajemnic i zawsze starasz sie mnie pocieszyć . Wiem, że czasem ciężko mnie zrozumieć, ogarnąć i wytrzymać ze mną, ale ty wytrwale znosisz moje humory. Wiem, że za dużo filozofuje i za dużo rozmyślam nad wieloma rzeczami przy czym jeszcze gorzej jest ze mną. Dziękuje Ci za to i przepraszam za niektóre moje nieznośne zachowania <3. Kocham Cię. ;* Sylwia, tak, tak Sylwia. <33

Rodzinne zdj. ;D z sylwestra.;D

Kto kogo ma być, to będzie.

1 komentarz:

Sylwia pisze...

Oł jeah, napisała o mnie ;* ajj *jarasię*
Ej dzięki, nie wiedziałam, że jestem najcudowniejszą przyjaciółką, uważam, że tu troszkę przesadziłaś. ;D też Cię koffciam-loffciam ;** Ej wiesz staram się dotrzymywać tajemnic i udaje mi się to ;*** Wiesz , pocieszam Cię, bo nie lubię kiedy Moja Donata jest smutna, o ja nie znoszę, nienawidzę. Ugh;/ . Ajj dlatego wolę żebyś się cieszyła i nawet mogę wtedy robić z siebie głupka, tylko ważny jest Twój uśmiech < 33 . Ej nie jest źle czasem nie ogarniam, ale zawsze próbuje . Ej , bo wiesz Ty najlepiej to nie myśl i będzie spokój mówię Ci to ;** < 33Ej nie masz za co przepraszać, mimo wszystko kocham nawet te Twoje nieznośne zachowanie < 3. Bejbasek :***
zdjęcie no spoko jest ;DD