Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



wtorek, 25 stycznia 2011

Za złudzenia płaci się rzeczywistością.

I zima znów do nas powróciła.. a myślałam, że już będzie cieplej ; ( Jutro kulig, mam nadzieję, że będzie fajnie. ; ) Dziś taki przytyrany dzień, jestem cholernie zmęczona, głowa mnie boli, marzę o tym by się położyć i spać. Wczoraj z Natą, Paulina, Kubą i Przemkiem na bilardzie.. ;D ale ja mam zrytą psychę.;D a moja siostra ? hahahaha;D 'noł koment' xd;D Humor nie najgorszy siedzę i słucham w kółko 4 i tych samych piosenek.;D Eric Clapton - Tears in Heaven uwielbiam tą piosenkę. < 3


Nie wiem czy dobrze robię, pierdziele.. i tak gorzej nie będzie. ;D

 Marzę o tym co nieosiągalne. Pragnę tego, czego nie mogę mieć.

Brak komentarzy: