Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



sobota, 15 stycznia 2011

17.

Cześć.
Kolejny jakże nudny dzień, nic mi się nie chce centralnie. Strasznie mi się dłużył i jeszcze spać mi się do tego nie chce, no to będzie jeszcze gorsza tragedia, o mamo.. Nie wiem może przez tą durną pogodę yy.. deszcz jak ja go nienawidzę. ! Natomiast jutro zapowiada się nie najgorzej, bo przyjeżdża Ada, Kuba i Szymon i zostają na caały tydzień, oł jea. Będzie wesoło, tylko szkoda, że przypadły im ferie tydz. przed nami i ja będę musiała chodzić do szkoły.. Aaa następny tydzień zapowiada się również ciekawie, bo przyjeżdża Taryja.. aaa ! Jak ja się cieszę.


Nie mam weny do napisania jakiś rozważań, bo ciągle bym pisała o jednym, trzeba się zastanowić nad jakimś nowym tematem.. hymm.. no ale to już nie dziś, może jutro, a może jeszcze innym razem.
A no zapomniałabym o jednej rzeczy, teraz wejdzie ktoś na mojego blogspot'a szukając jakiś nowych informacji o pewnej osobie i będzie obgadywanie . hahaha . żałosne. albo to gapienie się na przerwach.. pozostawię bez większego komentarza, ciał.




Dodam kilka zdj., które najbardziej lubię, nie są one nowe i nie jestem na nich tylko i wyłącznie ja, ale po prostu moim zdaniem mają coś w sobie. ; )











`Bo w życiu trzeba cieszyć się z drobiazgów, a będzie szczęśliwsze.. chociaż trochę.

1 komentarz:

Sylwia pisze...

Dobra ciężko mi to idzie, ale mówiłam, że skomentuję, więc to robię. Hym, czytam chyba z 5 raz tą notkę, znaczy się tą drugą część i nie mogę . Masz rację co do pewnych rzeczy, ale Donata noł stres. Jakoś to będzie. ;D ha xd no to pewnie ;*. Nowy temat? U mnie też jest z nim ciężko, ale spokojnie kto da radę jak nie my ? ; > Jutro będzie olśnienie. ;**
Jaaa.. specjalnie , na złość mi dodała wakacyjne zdjęcia, dziewczynooo!! Ja chcę wakacje, marzę o nich, a Ty sprawiasz, że jeszcze bardziej męczę się z tym. xd I jak tu liczyć na przyjaciół ? łeeeee ;< ;D haha . Nie no wiadomka, na Ciebie zawsze i wszędzie, oferowałaś się, więc teraz się nie wymiguj. xd Zrozumiano? ; o *strach* xd Aaa no i za to ostatnie zdjęcie masz w łebbb... weeź, głupia jesteś ; < łeeeeeee. zryta bania .Zobacz jak ja tam wyglądam, weeź nie odzywam się do Ciebie, w ogóle ogar. ;)
Mimo tego, że dodajesz zdjęcia ze mną bez mojej zgody to i tak Cię kocham, może przeliterować ? ; ***
Debil < 333 ;***
My= cieszyć się z drobiazgów, my cieszyć się z małych rzeczy . xd
Z resztą cieszmy się, że mamy siebie < 3 znaczy nie.. ;D Ja cieszę się, że mam Ciebie, o < 3 bububububububuubububu xd
*wybacz, jebie się w bani* przez Ciebie. xd uhg,uhg,uhg.