Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



sobota, 29 stycznia 2011

odwagi.. taa odwagi..

Dzień jako taki. No to zleciał nam I tydzień ferii, o jaaa.. Humor mam w miarę, tylko nudna, nudna, nudna sobota.  Dziś dostałam zdj. z Marleny 19, o ja ale żal xd;d po prostu masakra . ;D ale impreza była wtedy udana.;D || Ta Mała łatwo ci mówić.. Wiesz co sie wtedy ze mną dzieje.. ;D ale postaram się to zwalczyć.; *

Momentami mam tego dosyć. Wszyscy w okół ciągle o Tobie gadają. Wszyscy tego chcą, a Ty nie. Nie wyrabiam. Dobra odpuściłam, ale ta chora sytuacja, bo nie wiem jak ja mam się zachować, chce pogadać, ale boję się Twojej reakcji, o boż.. ratunku ; /


Boże ! daj siłe.

1 komentarz:

Sylwia pisze...

Ej też tęsknie za Tobą, Bożeee. ;<
Ogółem to ten, wiem, że będę musiała Cię skopać , ale wiesz rozmowa na gadu zmieniła postać rzeczy, oczywiście < 33 ;**
śliczna Moja < 33
Nie jestem Bogiem, ale ja Tobie dam siłę, przez gadu. ;**** < 33333