Other stereotype of existence


"..aby istnieć, trzeba uczestniczyć."
-Antoine de Saint-Exupery



niedziela, 9 stycznia 2011

Dorosnij, wtedy i ja dorosnę..

jakoś nie wiem co mam pisać, lenia mam, no ale w końcu trzeba coś dodać, weekend zmarnowany na siedzeniu i nic nie robieniu, nuda nuda nuda. nic mi się nie chce, łee. humor jako taki, nie wyspałam się. jutro do szkoły z jednej strony mi się a chce a z drugiej nie. 



Nie rozumiem Cię hym.. szczerze może i już nie chce, wiesz Twoje zachowanie mnie rozwala, zdecyduj się człowieku czego Ty chcesz, bo raz gadasz/robisz tak a zaraz inaczej. Taa może i to 'środowisko' tak na Ciebie wpływa, ale powiem jedno: dorośnij. 


Sylwia, wiem, że ostatnio się nie mogłyśmy dogadać, ale wiem też, że w większości to moja wina, ale wiedz, że chce to naprawić, wiem, że jesteś na mnie zła, a może tylko wkurzona, nie mam Ci tego za złe, bo wiem, że głupio robie/robiłam, ale przepraszam ;*

Zrozumieć to co niezrozumiałe.

Brak komentarzy: